- Home
- Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Vragen over account
Hoe registreer ik mij?
Om u te registreren bij een website, klik op “Registreren” (rechter bovenhoek):
- Vul uw e-mail adres in
- Als u geen nieuwe aanbiedingen wilt missen, klik op “Ik wil nieuws en speciale aanbiedingen ontvangen"
- Abonneer op e-folders
- In de accountinstellingen (in de rechter bovenhoek) meldt u zich aan bij de nieuwsbrief om de laatste aanbiedingen te ontvangen
- U kunt uzelf ook aanmelden via uw Facebook-account door te klikken op “Aanmelden met Facebook"
Zijn registratie en folder-nieuwsbrieven gratis?
Ja, registratie en het versturen van nieuwsbrieven met aanbiedingen naar uw e-mailadres is gratis.
Waarom ontvang ik geen folders na mijn registratie?
Na aanmelding, controleer de sectie “Mijn account” om te zien of u zich op winkels hebt geabonneerd of bekijk uw Spam-folder in uw mailbox.
Hoe meld ik mij aan bij mijn account als ik mijn wachtwoord vergeet of kwijt ben?
Als u uw wachtwoord bent vergeten of kwijt bent, kunt u klikken op “Wachtwoord vergeten” aan de onderkant van het aanmeldingsformulier.
Voer uw e-mailadres in en wij sturen u een e-mail met instructies betreffende de volgende stappen.
Kan ik het e-mailadres na registratie wijzigen?
Het wijzigen van een e-mailadres is niet mogelijk.
U moet zich opnieuw registreren met een nieuw e-mailadres en u abonneren op de winkels waarvan u folders wilt ontvangen.
Hoe meld ik mij af bij een account of nieuwsbrief?
Om uzelf veilig af te melden bij nieuwsbrieven, gebruik de afmeldingskoppeling aan het einde van elke folder-nieuwsbrief.
Vragen over folders
Wordt er meer informatie over kortingen of producten geleverd?
Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van de folders en wij hebben niet meer informatie over specifieke producten of kortingen. Voor meer informatie is het raadzaam om de officiële website van een bepaalde winkel te bezoeken.
Kan ik op jullie website winkelen?
Helaas, er kan niet gewinkeld worden op onze website. U kunt door de laatste folders bladeren en aanbiedingen van verschillende winkels op onze website bekijken.
Kan ik folders in PDF-formaat downloaden en doorbladeren?
Folders op onze website kunnen niet in PDF-formaat gedownload en doorgebladerd worden.
Kunnen er afgedrukte folders via de post worden verstuurd?
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verzenden van afgedrukte folders. Deze worden door de individuele bedrijven zelf verstuurd. Na registratie kunnen wij de laatste folders naar uw e-mailadres sturen.
Niet gevonden wat u gezocht?
Heb je vragen of aanbevelingen? Of heb je ergens een probleem mee? Schrijf ons
Wilt u de nieuwste aanbiedingen ontvangen?
Sta ons toe om u meldingen te sturen en geen enkele aanbieding te missen.
Je browser ondersteunt notificaties niet of deze functie is uitgeschakeld.